Žádost o odstranění vady
Prodávající: jméno, příjmení nebo název, místo podnikání nebo sídlo popř. adresa provozovny
Kupující: jméno, příjmení, adresa, kontaktní údaje (např. telefon, e-mail)
Žádost o odstranění vady
Dne ............... jsem u Vás koupil ............. (popis zboží). Na zboží se následně vyskytla vada, která spočívá ..................... (popis vady). Dnešního dne / Dne .......... jsem tedy zboží v obchodě reklamoval. Na základě § 622 odst. 1 občanského zákoníku č. 40/1964 Sb., který mimo jiné stanoví, že „Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.“, uplatňuji své právo z odpovědnosti za vady zboží při prodeji v obchodě a požaduji, aby byla vada ve lhůtě a za podmínek stanovených zákonem odstraněna.
V .......................................... dne
podpis kupujícího